söndag, juni 21, 2009

ses om en vecka!

Idag har jag packat packat, vart med älskling och berglund, packat packat och åter packat,
haha har både packat i och ur skaer typ 10 ggr,
försöker värkligen att bara ta med mig nödvändiga saker,
haha men jag är en sån som tycker allt är nödvändigt, (ååh ett voffeljärn! kan vara bra!! )
Imorgon drar vi hela gänget till Peace and love.. så blir ingen uppdatering förens efter jag
kommit hem igen,
kommer bli så jävla bäst! på festival med dom människorna jag gillar mest, kan det bli bättre?
tror jag fanimej inte, ska träffa massa annat folk där med så lär ju bli årets röj!
tyvärr så är mna nog ganska hyffsat jävla fattig när man kmr hem -.-'
men men, det är det värt!

Gänget som åker består av, Jag, Fredrik, Felix, Kim, Max, Shaqi, Amanda, Petter, Jonte, Berglund,
Och grabbar, det finns inga som jag häldre åker med än er! <3


(liten special hälsning till charlie:
gråt inte älskling vi kommer hem snart igen!
haha ska tänka på dig hela dagrna! PUSS)


Men nu är det dax att krypa ner i sängen och kolla en scooby doo film,
är även första natten på 4 veckor som inte baby sover breve mig :(
men vi kommer ju umgås 24/7 i en vecka nu så, vi klarar oss nog EN natt

4 kommentarer:

forkan sa...

vilken skarrig hållning på bilden, ser ju ut som cuasimodo :O <3

MycketElla sa...

haha nej den är mysig!! <3

Charlie sa...

Jag saknar dig asså jag finner inga oord!! Blev glad av att snacka med dig på telen idag även fast du var hes och full som ett as, mitt på dagen :) Precis som det ska vara ;) Trodde ärligt inte att jag skulle sakna dig såhär mkt. Love u Ella, ses på måndag!!!!!!!!!!!!!!!! Låt dagarna gå foooooort!

MycketElla sa...

SAKNAR DIG MED!!!!!!!!! NU ÄR JAG HEMMA!!! ses i vecka är ett måste! love u bitch!