onsdag, juni 17, 2009

Tisdag

har inte skrivit så mkt intressant senaste dagarna,
men vafan det är sommarlov, jag har ett liv huhu,
igår färgade Amanda mitt hår, det blev kanon! tack för hjälpen!
hon färgade med håret med det fick Shaqi göra på henne haha,
sen drog vi ut till vatmmyra och spelade fotboll lite sen åkte jag å fredrik hem för vi va piss trötta
så vi köpte chips och åkte hem och myste till scooby doo haha,

Idag så vaknade vi ganska sent, typ 11,
men det var kanon väder ute så kom upp rätt snabbt,
sen duschade vi å sen kom berglund och hämtade oss,
vi drog in till jakan och mötteb kim max felix jonte å shaqin med,
vi skulle hämta all dricka till peace and love, SNART BÄR DET AV! fem dagar kvar!

Och just nu så sitter jag berglund och fredrik hemma hos fredrik,
och jag å berglund väntar på att Fredrik ska göra mat till oss, haha,
men just nu sitter dom och splear S.K.A.T.E och väntar på att ugnen ska bli klar, :)

idag vet jag inte vad som händer,
men vi har pratat lite om att ganska dricka några öl och bara ta det lungt ute någonstans,
med tanke på att vädret är helt okej idag :)
Talk to u later, Puss

Inga kommentarer: