söndag, juni 14, 2009

Update bitches

nu har fan uppdateringen vart dålig, så vi tar det lite nu,

I torsdags var jag på NRJ in the park,
ingenting jag burkar gå på sådär, för det är mest snorungar som går på det,
men kunde inte motstå när DEAD BY APRIL skulle dit, ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA
Åkte dit med mina grabbar, och sen möte jag även Fanny och Charlie där,
Helt fucking crazy underbart, D-B-A var så jävla bra, ska gifta mig med hela bandet ^^
äen flipsyde var kanon bra,

I Fredags slutade jag skolan, betygen såg sådär ut,
men jag hinner jobba upp mig innan studentent för fan haha, ingeting att gråta om idag,
på kvällen åkte jag poch mina favvo brudar på lokalfest i BArkarby
massa tjugo plussare men det var helt najs,
träffade massa nytt folk, Senare mot natten åkte jag hem för att träffa Baby,
sen åkte vi hem till mig och sov (F slocknade dirr)
Nu ska jag ha sommarlov och jag har förtjänat det!

Inga kommentarer: