tisdag, juli 07, 2009

guitar hero och regniga dagar

igår kväll så kollade jag fillm med fredrika andreas och fredrik,
eller, förs spelade killarna guitar hero i 3 timmar -.-
så ja å fredrika snodde antes två cyklar och drog på upptäcksfärd haha
letade efter något ställe man kunde köpa cola, haha de gick bra efter ett tag haha
sen kolade vi på en skräckis,(the strangers) då skulle ignt ja å fredrik gått hem
men båda var lite skraja haha så vi stanna kvar å såg en till film (bring it on 2)
haha så när den var slut hade det börjat bli ljust ute,
då vågade vi gå dom 100 meterna hem haha, när vi väl kom hem så slocknade jag direkt

just nu sitter jag hemma hos Ante och spelar guitar hero, fredrik är här med,
vi sitter inne för det regnar sönder, så jävla surt, ännu tråkigare är det att fredrika inte är här häller
så jag sitter ensam meed två tv-spels nördar -.-
nu ska jag sno en gitarr och spela lite med hehehe puss svejs

Inga kommentarer: