fredag, juli 24, 2009

hemma igen

Jag och Fredrik är hema från landet kom hem igår,
har vart underbart med god mat
nattprommenader vid stranden
sola bada och äta glass i hamnen,
mår bäst med dig baby :)!

Idag ska jag in till kista och försöka hitta något vettigt
att ha på mig på lördag, då det är stor fest hos greven
ska bli super kul, (om jag nu hittar något att ha på mig) -.-
hatar när jag inte vet vad jag ska ha,
önskar att jag var en sån människa som bara kunde
slänga på sig något å gå, haha skulle vara så himla enkelt då!
men men, nu ska jag och mannen i mitt liv äta frukost :)
sen ska jag försöka få tag på paola och kolla om hon vill med till kista :)
hörs senare Puss svejs

1 kommentar:

Isabella sa...

Sv: hehe aa jävla horer asså. MEn jag har köpt en ny nu , så jag får den om 2 veckor hehe. Skönt att få en helt ny mobil iaf, men det ända jobbiga är alla nummer som försvinner, suck -.- :D kram