torsdag, juli 02, 2009

Torsdag


hejhopp, vet att det är ur usel uppdatering på bloggen, och när jag väl skriver så skrivs det inget viktigt,
MEN, folk får ha lite överseende med att det är sommar, det är soligt och jag har annat för mig haha,
när det kommer en regnig dag så lovar jag att skriva något mer intressant (a)

Idag har jag typ bara tagit det lungt, åkte in till stan och träffade Olivia ett tag,
sen kom fredrik in med så gick vi alla 3 på stan,
köpte piercingar och älskling köpte ett par nya lila skor till mig, TACK ÄLSKLING!
Efter det åkte vi hem och så mötte vi Fred ante, kim, max, felan, och felix,
typ tog det lungt och snackade skit vid vattmyra

är ytters osminkad på bilderna, bjuder på det, palla smink på sommarn ^^
och för er som inte ser ordentligt på bilderna så blev piercingen gjord som planerat haha
och här är en närmre bild på det :)

Men nu ska jag lägga mig i sängen med bästa fredrik och mysa och se en film typ, puss svejs


2 kommentarer:

Charlan sa...

Du å forkan passar perfekt ihop!!

MycketElla sa...

Charlie -ja ibland så haha ^^ han är bäst, :)