söndag, augusti 02, 2009

lite avkoppling ja tack!

igår var jag hos petter som fyllde 18,
det bjöds på mat alkohol och tårta, FINA grejer,
Det blev en hård natt med en bultande huvudvärk när jag kom hem
Fast idag har jag mått bra, fast vart lite seg bara,
så har legat inne och kollat på Americas next best dance crew med fredrik hela dagen,
fett najs älskar det programmet!

imorgon bä det av tills max land, med några vänner, kan bli hur najs som helst,
bara åka iväg några vänner i några dagar och bara ta det lungt och komma bort lite
Så vi hörs när jag kommer hem igen, TTYL som paris hade sagt hahaha, måste sluta mobba kändisar ^^

2 kommentarer:

Charlie sa...

Haha Paris säger ju TTYN, det är jag som säger TTYL :O :( tack för du mobbar mig!!
SAKNAR DIG<33333333

MycketElla sa...

ja men jag sa bara OM paris skulle sagt något så skulle det vart TTYL, dööh. miss u to bitch :) <3