onsdag, september 23, 2009

orienteringen idag

idag på orienteringen vill jag bara säga att jag och anna tog ALLA kontroller,
ganska bra med tanke på att vi tog två st förra året haha, MEDALJ till oss,
yeye however, var helt död, gick omkring å skrek att jag var ett blåbär hela tiden typ
för jag hade min blåa mjukisdress (nej inte en wannabe fjortis bloggare) har haft den länge,
innan jag ens visste vad en blogg var i princip -.-' yeye keep going... heheh iafall,
anna ramlade i små hål i skogen hela tiden, skratta så jag fick ont i magen.

snart kommer älskling hit, har inte sett honom å knappt pratat med honom på hela dagen
känns jätte konstigt haha, så nu ska vi kramas jätte mycket
(ja vi är typ super lame som inte kan vara ifrån varandra)
but i love u so much babe, i need u, haha dorky....
jaja nu ska jag fortsätta se tv med min lillebror tills fredrik kommer
Puss!

Inga kommentarer: