onsdag, september 16, 2009

orkar du läsa?

nu tänkte jag att jag skulle skriva ett lite mer informativt inlägg, heheh
idag har jag och min underbart underbara klass (med vissa undantag)
vart på museeum, haha fick så döda mumier :S eller ah, hade ju vart konstigt om dom levde,
men men, den var iaf NASTY, innan det hade jag fikat med ellen anna trulls å jocke, fett najs,
sen skulle ja träffat jakob, men de blev inte så, nu sitter jag hemma och har kollat idol,
kollar alltid i början på säsongen, dvs alla uttagningar, sen slutar jag alltid haha,
men de e nog bara för de går på fredagar, då har jag typ bättre saker för mig :S

nu sitter jag iaf hemma och väntar på att fredriks träning ska sluta,
han ska lämna min väska med grejer för vi har gjort slut...
hahaha ne driver, han ska sova här inatt, ^^
busig jag var nu, som alla märker är jag super uttråkad och behöver ett liv

Men nu ska jag typ ägna mig åt min nya passion, KNÄCKEBRÖD MED OST
driver faktiskt INTE nu, det är så jävla gott ju, hörs senare eller imorgon, pussis







bjuder på bilden:
ella goes pink fjowrtizz bloggare
fnizz

Inga kommentarer: