måndag, september 21, 2009

ska köpa "uggs liknande" skor tills jag hittar riktiga uggs jag vill ha

hittat ett par hyffsat snygga uggs liknande stövlar för 300,
ska beställa hem dom nästa vecka typ,
dom är inte äkta och kommer saker fan inte hålla,
men dom får duga tills min väldigt tomma plånbok
har råd med ett par riktiga uggs haha
Vill ha ett par mörkblåa, men har inte hittat ett enda par,
hoppas det finns :S

vissa kommer säkert bli jätte chockade att jag ens vill ha uggs
för jag har alltid sagt att jag tycker det är vidrigt fult
haha men har typ ändrat min åsikt måste jag erkänna
(sånt händer faktiskt) så ja, nu vill jag faktiskt ha ett par
om inte för att dom är galet jävla sköna haha.

dom på bilden är dom jag ska beställa,
som sagt ser inte riktigt ut som uggs,
men ändå samma grund modell, blir kanoners sålänge :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

varifrån? :)

MycketElla sa...

typ någon katalog, typ ellos eller nått haha, men det blev inte av, hittade ett par andra söta på din sko för bara typ 300 :)