tisdag, oktober 27, 2009

bara så ni vet det om något skulle hända!

sitter och läser den här bloggen just nu http://minneavtherese.blogg.se/
sitter och stört lipar för den är så jävla hemsk, och fin,
och den får mig inse något som jag ignt redan visste men ändå inser lite extra nu

Jag älskar mina vänner, mer än något annat,(familj med såklart)
om ni inte fanns skulle jag inte överleva, ni gör mitt liv så enkelt
och jag vet inte vad jag gjort för att förtjäna er, jag älskar er tills hjärtat säger stopp!

Olivia, Lisa, Ellen, Anna, Charlie, Felix, Andre, Kim, Berglund,
Ante, Max, Felan, Fanny, Bella, Emma, Andrea, Trulls, Jocke,
Bemir, Mirnes, Elin, Amanda, Becca, Paola, Ida, Ebba, Myen,
(och älsklings fredrik såklart!)

Ni är många, men ni är lika viktiga alihoppa, alla spelar ni en speciell roll i mitt liv
ingen är den andra lik, å när jag läste den här bloggen nu fick jag bara känslan av att
ni måste veta det, ni måste veta att jag älskar om ni dör, eller om jag dör, NI ÄR BÄST

5 kommentarer:

Ema sa...

tack baby!

ellen sa...

jag älskar dig <3

Olivia sa...

JAG ÄLSKAR DIG MIN BÄSTA!!!

Charlie sa...

Jag älskar dig hjätis <3

Anonym sa...

hjärtis*