fredag, november 20, 2009

en rubrik!?

haluu, kom nyss ut ur duschen, har vart en lång dag känns det som,
åkte med andre fredrik och shaqi till täby å lämnade en bil och lite grejer,
sen har jag känt mig stressad hela dagen, don't know why?
har ingenting direkt planerar idag, ellen kommer hit snart så ska vi gå till donken
och äta fet mat, me like.. sen ska vi återvända hem till mig och fixa oss lite,
sen ska vi träffa anna och ema och kanske ida, sen får vi se vad kvällen bjuder på,
kan ju inte bli annat än äventyr, hur som helst en bra fredag,
underbart sällskap, fet mat, och förhoppningsvis en liten drink eller två,
som alla vet är jag drink mästarn, (olivia vi måste ta en drinkkväll snart igen) haha
men nu borde jag ta och föna mitt hår för det droppar typ mängder med vatten på datorn
kan det vara dålig? hmm, hörs bitches

Inga kommentarer: