fredag, november 06, 2009

Lite tid över

godmorgon! fick lite tid över nu på morgonen (MYCKET ovanligt)
så tänkte jag skulle slänga in ett blogg inlägg, men nu har jag värkligen INGET å skriva, ganska så typiskt.. när man har hur mkt som helst å skriva så finns de ingen tid ist.
Idag blir det skola, men dock fredag så det är skönt, har bara 2 lektioner,
och det blir lite lättare när två av mina bästa vänner går i samma klass (anna & ellen, ni gör min dag)
sen ska jag hem och duscha och fixa mig, försöka fundera ut hur jag ska ha mitt hår,
är så trött på att alltid ha det i liknande frisyrer, så idag ska jag försöka mig på något mer komplicerat haha
sen ska jag ut och äta med några tjejer, sen bär det av till PILOT :)
låter som en rätt hyffsad fredag tycker jag :D fast ingen tid för fredrik tyvärr,
haha han får alltid lida för att jag är på vift, men han älskar mig ändå
Nu ska jag borsta tänderna och klä på mig sen gå till bussen,
Ha en bra fredag!

Inga kommentarer: