måndag, november 23, 2009

mitt liv är så hårt.. haha

du är så ful.... och med det sagt kan jag fortsätta med det jag skulle skriva
idag har jag den jobbigaste dagen ever, börjar 10 å slutar kvart över fyra,
och lunchen har jag halv elva, är helt DÖD på sista lektionen,
så nu sitter jag hemma och lyssnar på massa riktigt gamal svensk hihop
nostalgi som fan.. har en gamal mp3 fyllt med det,
lyssnar typ på allt så hade väll en period med mest svensk haha,
rätt kul å lyssna på iaf, man får så mkt minnen i huvet asså...
Hur som helst idag ska jag bara ta det lungt, halv sova framför datorn och tv:n
sen träna, följd av en minst 40 min dusch haha, älskar duscha,
kan stå där hundra år. förutom när fredrik är med, han är bara ivägen och tar mitt vatten
så jag vill typ gå ut efter 10 haha, (älskar dig ändå snuttis)
men nu ska jag först och främst ta en power nap,
cuz i deserve it.. godnatt och farväl

1 kommentar:

Johanna sa...

HAHA klockrent! Visst är det skitmysigt att duscha med pojken.. men inte alltid! Inte när man står och fryser i ett hörn, har schampoo i ögat och inte får något vatten =P