måndag, november 30, 2009

mysdress, plugg och älskling


shu katter, sitter här i min väldigt sexiga rosa mjukisdräkt
kännde att jag aldrig skriver något speciellt intressant
så tänkte inte göra det nu häller, haha, why change lixom..
Idag har jag försökt plugga på religion, men det har gått sådär
känns som om det alltid kommer upp roligare saker
haha, var tillexempel på donken i barkarby med Fredrik andre å kim
köpte även ett par as snygga stövlar, fredrik betalde liiiite på dom
hehe eller mkt, (haha han skämmer inte alls bort mig)
sen åkte jag hem och försökte plugga igen, hmm,

tur att jag har imorgon med på mig, MÅSTE få bra på det
här provet, jag har börjat slarva, fy fy..
men nu ska jag och min sötis till pojkvän gå och lägga oss,
imorgon får man öppna första luckan med (a) wiie haha
på min FINA kalender, bjuder på en väldigt charmig bild med
haha ibland är jag så ful -.- PUSS godnatt farväl

Inga kommentarer: