onsdag, december 09, 2009

orkart inte tjaffsa -.-'

det börjar bli jätte kallt om nätterna i mitt rum,
så jag bestämmde att nu var det dax att byta från sommartäcket
till mitt underbara duntäcke, MEN mamma v-ä-g-r-a-r
ta fram det, hon "orkar" inte -.-' så det blev lite krig här hemma,
vilket oftast brukar leda till att jag vinner, men idag är jag
sjuk och trött så jag gav mig, med att svära år mamma,
å sen även dra in att pappa oxå är dum som inte var på min sida
haha sen klampade jag iväg mot mitt rum,
sen ropade dom att dom älskade mig..
vilket jag besvarade med en fnys...

hehe jag är så söt.. however, nu ska jag krypa ner under det KALLA täcket
och kolla på en super mysig julfilm :D GRINCHEN,
den är ju bara så mysig haha, den e lixom vinter för mig,
älskling sover inte här inatt, så kmr säkert få svårt att somna,
GODNATT, farväl

Inga kommentarer: