lördag, december 26, 2009

Tranås DAG 2

först var det självklart julafton, mat,mat,mat, julgodis, kalle, julklappar,
men efter allt de där var slut mötte jag återigen ida, först åkte vi till min farmors lägenhet
för hon är i göteborg som vanligt, så vi tog de lungt där ett tag,
sen lekte vi med peruker som farmor har från butrix haha (farmor är fett rolig)
utan peruk

MED sexiga peruker
tror de ska bli våran nya look
haha vi skrattade mycket iaf ^^
ni vill inte ens se dom andra bilderna
Sen mötte vi upp ebba och chris
så blev det snowracer och tefats åkning i sockertoppen

SEN hände fan de sjukaste, vi sitter nere i slutet av backen och pratar lite
så ser jag en räv komma smygandes från skogen, MOT min väska jag hade lagt en bit bort (ca 15m)
så jag får lite panik eftersom jag vet inte om jag vågar springa dit ifall den biter mig,
men i ren rädsla av att bli av med min väska tar jag tefatet och gör mig reda för att springa in i kriiig,
haha då tittar den jäveln på mig och springer till min väska, SNOR MIN HALSDUK
och springer iväg snabbt som fan in i skogen, BLEV SÅ LACK, på självaste julafton...
fast ebba ida och chris skrattade gott -.-

Inga kommentarer: