måndag, februari 01, 2010

måstge skriva någon gång ibland hehehe

tja katteeer.. Sitter i skolan och har håltimme.. men jobbar engelska med anna, måste få klart det tills torsdag. (:
Igår hade jag värsta tjockis dagen med älskling fredrik, haha kollade film och åt godis..
jag som skulle sluta med det haha, men de e så GOTT..

idag kommer Oscar till mig, han ska flyga iväg till något land imorn så han behövde sova någonstans i sthlm över natten så han kunde åka till arlanda snabbare för coola killen ska täävla,
och eftersom jag är allas bästa vän så fick han självklart stanna här :)
så idag ska jag möta han efter skolan och sen ska vi in till stan, vet inte vad vi hittar på med det är
galet kul att han kommer, (: vi hinner inte ses så ofta faktiskt..
men nu är det dax att göra klart engelskan, farväl
Jag och oscar för ååår sen.. oscar när vi sågs i sommras (ja han virkar haha)

Inga kommentarer: