tisdag, februari 23, 2010

sjukhus historian typ ^^

Hejsan, tänkte ja skulle berätta lite snabbt vad som hände i helgen
vi hade världens mysigaste tjej kväll hos anna,med mat spel och mys,
sen drog vi till en hemma fest i skälby som oxå var helt okej med dans å grejer,
men SEN spårade det ut, fick glas i händer hals å ben, å sen vare någon äcklig snubbe som fick flipp
och hoppade på mig bakifrån (vilket gjorde att jag var helt oförberedd)
dunkade mitt huve i vägen så jag svimmade av en stund, slog min axel ur led å lite smått å gott, försökte även sparka mig när ja låg ner men då drog hans killkompisar bort honom, KYCKLING..
vägrade åka till sjukan för ja kände mig helt okej,men efter att alla brudarna tjatat så gav jag mig å
jag och felan begav oss till danderyd sjukhus (fick skjuts av en polis) :)
där fick jag röntga, ta massa tester, fota mina skador och fick även en torr ostmacka.. haha
sen var klockan lite över fem då ringde jag min man så fick han och och petter komma och hämta oss ^^
NU så får ja ha någon jätte ful stöd sak på armen, mitt öra är helt blått, mit öga är lite fucked,
och ja har en övärkligt stor bula i huvet. fast den var värre i söndags haha, så den är snart borta.
får se vad som händer med det här, tycker iaf det är galet fegt av snubben att hoppa på bakifrån,
hade ingen chans att ta emot mig, försvara mig eller något.. så.. men men, shit happens i guess.
det roliga var att ja hade knappt snackat med snubben, hade frågat honom om plåster någon kvart innan för både ja å kajsa hade glas splitter i händerna, jaja, flippare.. nu har iaf polisen ringt mig nonstop i två dagar så vet faktiskt inte vad som händer, så.. lycka till till honom, å lycka till till mig å min axel (som är värst just nu) HAH
där har ni typ historian.. vissa saker ska inte skrivas på blogg häller

Inga kommentarer: