söndag, mars 21, 2010

Helgen

fredagen var AWESOME, godmat pch mysig utgång med bästa brudarna
dock lite minnesluckor, hur fan blev ja så full? haha jaja

Lördagen- KATASTROF!!! var i alvik, men mådde skit så fick åka hem HELT SJÄLV, blev förföljd av ett gäng killar som sedan gav upp när jag började prata i tele, gick vilse två gånger, hamna nästan typ i bråk på alvik station av fulla brudjävlar, (kom undan med mitt snabba mun försvar heheheh) tog nästan fel tunnelbana, blev nästan spydd på, blivit taffsad på av en polsk gammal gubbe (men räddad av en yngre kille) missade pendeltåget med 2 minut, satt och frös och sen kom hem, JAG HAR ALRIG KÄNT MIG SÅ JÄVLA ENSAM.. usch ville bara dö.. hemskt, ska aldrig mer göras om..

3 kommentarer:

jossan sa...

Haha fin blogg! Gillar din design ;) Kolla gärna in min blogg! Ha de bra! Förresten glad påsk på dig:)

lina :D sa...

Minifrågestund på bloggen, svslutar den kolckan 22.00!
dom tre första seriösa frågorna jag får, dom får en länk till sin blogg!
pussis :)

Unknown sa...

awesome blogg!