måndag, mars 01, 2010

imorgon bär det av mot vemdalen :)

snacka om att må som man förtjänar.. var så full igår, tror ingen kan förstå.. haha
kommer knappt ihåg något efter klockan 12.. jaja.. haha vet bara att jag satt utanför porten vid tre
och pratade i telefon med älskling.. haha ramlade å face-ade snön haha, måste sett fett roligt ut..
hur som helst hade jag JÄVLIGT roligt annars, men världens bäääästa tjejer..
ida amanda my, (och ebba som inte var där) ni är fortfarande min crew, saknar er som faen..
dock får man ju höra vad andra människor "fylle snackar" om.. så har sett på en viss person med nya ögon nu,
trött på att vissa har något slags behöv av att snacka så jävla mkt skit..
du blir inte mer man för att du ljuger lilla pojke, du framstår bara som patetisk..
hm, sen åkte jag iaf bil hem idag i några timmar då da..
mådde så jävla illa.. haha men olivia matade mig med godis så de blev lite bättre då..

IMORGON BÄR DET AV TILL VEMDALEN!! det kommer bli så galet najs,
så imorn ska ja upp i bra tid å packa klart å fixa å skit sen ska ja möta min wifey paola
sen ska vi handla käk, alkohol i mängder och annat dumt haha, sen hämtar petter upp oss
då ska vi vänta på att fredrik kommer hem sen åker vi, wiiie yeeey..
kommer bli så awesome vecka, men eehh.. nu måste ja sova för jag är helt slut efter den här helgen haha
farväl

Inga kommentarer: