torsdag, augusti 26, 2010

NU JÄVLAR

okej hej helt ärligt nu ska jag börja skriva lite smått igen, kanske inte varje dag men MINST en gång i veckan,
har haft ett super sommarlov och nu är det tillbaka till verkligheten igen!
för att köra en snabb update kan jag ju säga att jag är fortfarande tillsammans med min fredrik,
Paola är fortfarande min fru, och Anna & Ellen är fortfarande mina vapendragare haha,
där har inte mycket förändrats iaf, men mycket annat har det, men det kan vi ta i senare inlägg,

IDAG har jag bara gått i affärer med fredrik efter skolan, Vi letade nya skridskor till honom
och jag köpte en ny tröja på carlings, den e thööng, nu sitter jag bara hemma och kollar tv och är helt död,
så det var nog allt för den här gången, ska skriva imorgon och köra en liten update på vad som har hänt på senaste :) farvääl

Inga kommentarer: