måndag, december 20, 2010

jul ångest

granen är klädd å allt känns klart, mamma har bakat lussebullar å knäck konstant i 2 veckor haha men har ändå typ NOLL julkänsla.. vet inte varför.. den bara är inte där... jätte konstigt.. sen har jag present ångest med.. har köpt till fredrik redan men jag är rädd att han gör som vanligt å slänger ut AP mycket på min present så jag får skämmas sen när min inte ligger på samma pris nivå haha.. fast jag vet han kommer gilla min present de e inte de.. men han önskar sig ingenting. han säger alltid att det enda han önskar sig av mig är kärlek.. hehe wish i could say the same...haha nej gud vad taskigt, vill självklart det med MEN jag vill ha smycken, skor, resa, ALLT.. fast ja vill ha kärlek på det.. hehe (a)
nu ska jag äta pepparkakor å TVINGA fram en julkänsla.. farvääl

Inga kommentarer: