måndag, december 27, 2010

sådär måndag



nu var jag sådär dålig igen haha men jag har faktiskt en riktigt jävla bra anledning..
i fredags var det julafton, i lördags var jag ute i söndags låg jag å spydde hela dagen å idag har jag shoppat.. så har faktiskt haft fullt upp okej?

Julafton. var som alltid, med släkt god mat och kalle, fick helt suveräna julklappar,
Uggs Australia, en liveit present, pengar, presentkort, saker till min iphone, kläder, m.m så är super nöjd! somnade dock på pappas arm under kalle.. hehe trött tjej!
Lördag. hade världens migrän så missade middagen med mina b-rudar.. men blev bättre framåt kvällen så lyckades dra ut ändå :D hade en skiit rolig kväll på sportbaren med mina bålsta tjejer, blev lite kalas sådär så kom det självklart ingen natt buss så kl 4 ringde jag min morbror som fick hämta mig i kungsängen, PUSS ONKEL!! Söndag. ja.. alla kan ju gissa hur jag mådde.. hela dagen spenderades i sängen tillsammans med hunden haha det är nästan som han med är bakis när jag är det haha

Inga kommentarer: