lördag, januari 29, 2011

åh herregud

slow ass day, klockan är 20 i nio och jag ligger fortfarande i sängen hehe.. har dock vart uppe och diskat lite samt tvättar kläder.. vi hadde folk här igår så diskbänken som jag flitigt skurat rent och rensat från disk var helt belamrad med disk igen samt helt underbara rödvinsfläckar på hela vardagsrumsborde och diskbänk.. undrar hur folk dricker.. från glas eller om dom bara häller ut det som en pöl på bänken och slurpar i sig? jaja.. igår va lite galet.. slutade med att felix och shaqi bar mig hem.. heheh ops.. fast vid 3 tiden va jag uppe å sprang omkring i lägenheten igen, skulle göra mat å skit haha.. va nog fortfarande full.. hehe ikväll blir det iaf lungt eftersom skammen och huvudvärken från igår fortfarande gör sig påminnd i min kropp.. hehe.. så ellen ska komma hit sen och när fredrik spelat klart sin hockey match ska han med komma hit.. nu ska jag ta ur tvätten ur maskinen å hänga den... yeeey vilken lördag haha, kankse ska väcka min roomate med.. undra om hon lever.. heido

Inga kommentarer: