tisdag, januari 25, 2011

plugg och criminal minds

tycker synd om dom som faktiskt läser den här bloggen haha, så jävla ointressant, haha
however så sitter jag och pluggar rumpan av mig.. psykologi prov imorgon på beteendeperspektivet and then some, kommer nog gå bra det har börjat sätta sig, har läst boken typ 98394o gånger så har jag suttit och antecknat och pluggat intensivt idag och igår, så nu jävlar hoppas jag det går bra!

idag har jag handlat.. aldrig insett förut hur dyrt det faktiskt är att handla.. de va inte så jätte kul och göra av med över 200 kr på bara nödvändiga saker som mjölk å mat.. har som tur är mat kvar från när mamma handlade åt mig för en vecka sen mitt "startpaket" när jag flyttade.. gick därimot på mer än 200.. hehe try 1000 heheheh, PUSS MAMMA <3
nu ska jag fortsätta se på criminal minds och plugga i reklamerna sen lägga mig i sängen och läsa igenom allt igen sen sova, fyfan vad jag älskar sova.. kan man inte jobba som profesionell sovare?

Inga kommentarer: