måndag, maj 16, 2011

film mys med ellen

sitter i sängen i min onepiece med Ellen (utan cidern, det är en gammal bild) och kollar på pirates of the caribbean, så jävla awesome film! älskar kapten jack sparrow.. ska gifta mig med honom.. inte johnny depp utan jack sparrow...vi pratar om att försöka gå och se den nya som har premiär på onsadag, fast vi går nog på lördagen ist, vi har för mycket plugg och jag jobbar på fredag.
Är även super mega sjuk typ döende.. har feber å snorar å hostar.. fast imorgon ska vi till skansen med klassen så jag tänker skita i att jag är sjuk och gå ändå!! sitter även och funderar på om man ska göra akryl naglar till studenten eller om man ska köpa lösnaglar eller bara ha sina egna fula slitna sönderstressade naglar.. problemet med lösnaglar är ju att det kommer vara typ 3 kvar efter flaket.. å akryll kostar ju lixom en liten peng.. jaja får fundera på det ett tag till.. NU blir det tillbaka till filmen!

Inga kommentarer: