fredag, januari 09, 2009

Fredag igen!?

fort veckan går, kanske beror på att skolan bara var 2 dagar men ändå, haha sen jag skrev senast har det ignt inte hänt så mycket, i onsdags var jag på bio med Paola, Simon & Seth, vi såg body of lies, den va.. hmm. ja vetfaktiskt om jag tyckte den var värken bra eller dålig! idag har jag iaf sovmorgon, kl är 10 nu, ska ta bussen om 30 min för att ha en spanska lektion och sen sluta igen, känns onödigt kan tyckas, och mitt gamla jag skulle säkert ha skitit i den lektionen oh legat kvar hemma under mitt varma täcke, men IKKE!! mitt nya jag sköter skolan till punkt och pricka ^^ idag vet jag inte vad dagen bjuder på, ska väcka paola efter jag slutat idag och försöka få med henne till stan med mig och köpa piercing kulor, (jag tappade alla mina på nyår) smidigt? nej.. kan inte riktigt förklara hur det gick till häller haha, dagens klädsel består av mjukis byxor stor t-shirt och converse skor riktigt slappt! men sååå skönt, får se vad som händer framåt kvällen sen, men nu måste jag borsta mina tänder sen springa till bussen

untill we meet again love Ella

Inga kommentarer: