fredag, januari 09, 2009

du är så kass

finns inget som stör mig så mycket som det du håller på med just nu, men om du vill ha det på det viset så, Nu kan man ju tycka att jag ska vara en bättre person då och mer mogen men.. hmm låt mig tänka NEEEEEEJ JAG ÄR MED OMOGEEEEN FÖR VET DU VAD? dina julklappspengar, vet du vad jag gjorde med dom? jag shoppade upp ALLLLLTT på snygga underkläder som du aldrig kommer få se, IN YOUR FACE BITCH!!!


så nu känns det bättre ^^ tack... just nu sitter jag hemma och gör inte alls för mycket, ska fixa mig sen möta paola sen dra in till tan och möta Simon & Seth trevligt trevligt nu måste jag springa och fixa mig för om Paola kommer hit och ser att jag fortfarande har mjukisbyxor på mig så kommer hon antagligen döda mig hähähäh Puss tills vi hörs igen // Ella

Inga kommentarer: