fredag, januari 16, 2009

Fredag morgon

godmorgon godmorgon, idag hände sjukaste grejen på väg till skolan, jag skulle ta bussen som gick 13 över från mig, jag kollar på klockan 11 över och börjar typ SPRIINGA till bussen, när jag kom till busshållsplatsen stog det fortfarande folk och väntade, Ella vs Bussen 1-0 !! YEAH. jag stog där allt var frid och fröjd jag hoppas på bussen börjar lyssna på min musik Minding my own buissness.. när plötsligt typ 3 stationer senare det går på nån gubbe, som sätter sig i princip I mitt knä, jag satt längst bak och alla platser breve var lediga så jag började förståss undra vad denna man höll på med!? då han plötsligt lägger sin hand/arm på mitt ben WHAT THA FUCK? DO YOU HAVE SOME KIND OF DEATH WISH MAN?!?!? jag lackade satan, Var detta någon slags pedofil eller något?? men tänkte att han antagligen inte hade alla hästar hemma så jag bytte plats istället, jag höjer musiken och försöker ignorera att den här snubben sitter och böjer sig framåt från sin plats (han satt kvar på den gamla) och stirrar på mig, inte tittar, STIRRAR alla andra i bussen märker förståss detta med och sitter och följer dramat mellan mig och buss pedofilen, jag känner hur jag blir mer och mer irriterad, när den fule fan har mage och byta plats och sätta sig breve mig igen!? och även denna gång lika jävla närgången, vad vill han?? jag säger fortfarande ingenting men suckar så han ska förstå att jag inte vill vara med honom.. nu får det vara nog jag ska fan hoppa av bussen tänker jag, så jag försöker klämma mig förbi den här gubben, då breder han ut sig extra mycket, så jag inte kommer förbi, VILL HAN JAG SKA KLÄTTRA ÖVER HONOM ELLER? har alltid haft respekt för äldre men den här gången kännde jag hur det ryckte i musklerna, jag ville ge honom en sån jävla smäll, jag halv skrek att han skulle flytta på sig, (jag tycker inte att det var fel att nu börja höja rösten?) han ler och flyttar lite på sig, jag bestämmer mig för att inte hoppa av ändå utan sätter mig längst fram i bussen (jag började längs bak) men nu måste jagv sitta så jag ser bak i bussen, alltså baklänges så jag ser den här fulingen hela tiden haha ville bara gråta för det var extremt obehagligt och bara känna hur han satt å stirrade på mig, men han bytte iaf inte plats igen (yeeey) sen när bussen kom fram till skolan så gick jag av och ser sen att gubbfan går av han med, jag går i ganska rask takt mot skolan eftersom jag råkade vara 5 min sen med, när jag kommer till skolans typ.. "parkering" så strannar han och bara kollar efter mig, ca 200 meter senare när jag ska gå in genom skolans dörrar så kollar jag bakåt och där står han fortfarande och bara tittar på mig, jag slängde omoget upp ett finger och gick till min lektion.. så nu sitter jag här på svenskan och gnäller över den här gubben till paola hähä för övrigt känns det som en helt okej dag :) men om gubben står kvar där ute när jag ska hem sen, då springer jag fan poch biter honom haha hörs senare ikväll puss å snusk Ella

Inga kommentarer: