söndag, januari 18, 2009

Helgen

i helgen har jag bara tagit det lungt faktiskt, var hemma hos Olivia och Daniel i fredags och kollade film och bara slappade, sågen skit bra film som hette "Taken" den var grym faktiskt, sov kvar där eftersom mitt buss kort slutar funka 7 så bestämmde vi oss att jag skulle få slippa planka hela vägen från hässelby till kallhäll, haha, på lördagen kom mamma och hämtade mig, vi åkte hem och fixade oss sen åkte vi till kista för att äta och gå på bio, Vi såg wallander - hämnden. den var helt okej faktiskt sen var vi så mätta efter allt snaxs så vi delade en pizza sen åkte vi hem till min kära faster & kusiner och tog de4t lungt där, vid 11 tiden bestämde jag och jimmy att vi skulle se en film haha, så han fick vackert köra hem till mig. vi såg 2 filmer sen pratade vi om allt mellan himmel och jord, kl 6 på morgonen åkte han hem haha, han sov inte över för han var tvungen att fixa med sitt nya hus dagen därpå,

sen idag då, idag vaknade jag skit sent, gjorde pytt i panna och sen somnade om, haha det är ungefär min dag, skulel ha gjort MASSOR med saker, men det blev liksom inte så, haha, nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon... imorgon börjar även det nya schemat att gälla, tjuhuu, godnatt // Ella

Inga kommentarer: