tisdag, januari 06, 2009

Hejdå 2008 Ella

HEJDÅ TILL MIG SJÄLV..
det här ska inte bli ett mesigt nyårslöfte (som jag ändå aldrig håller) utan det här ska bli på riktigt, jag säger hejdå till mitt gamla jag nu, ska fortsätta vara samma men bara.. BÄTTRE! jag ska lära mig att vara ensam, jag behöver ingen i mitt liv som jag alltid ska behöva vara bra för, jag duger som jag är, och det är dax att inse det, jag ska fixa mina betyg och sluta slappa i skolan, (dom jag snackar bort tiden med nu i skolan, kommer säkert ändå inte vara mina vänner om 5 år) mitt betyg ÄR viktigt, jag ska lära mig att bra killar är snälla killar, jag lovar alla som läser detta faller jag för ännu en otrogen eller aggresiv eller känslokall, eller rent utan SKADAD kille igen så får i lov att skjuta mig, PÅ RIKTIGT kom bara fram till mig på stan och skjut huvet av mig! jag ska ta vara på saker jag har, och folk runt omkring mig, inte bli sur får onödiga saker, tänka på vad jag säger, och droppa attityden, sluta såra människor (vilket jag aldrig gör med flit!! ) sen ska jag skaffa ett jobb, och börja röra på mig och äta bättre, för att må bra måste min kropp må bra med, vilket kankse även innebär sluta röka, (får se hur det går med den punkten) jag har inget att gnälla över, jag är inte ful jag har en underbar familj och släkt många vänner som bryr sig om mig, jag måste bara lära mig att för att kunna älska alla runtomkring mig, så måste jag älska mig själv med :)
och minst en gång om dagen kolla mig i spegeln och säga
JAG ÄR SÅ JÄVLA BRA SOM JAG ÄR!
puss för fan

2 kommentarer:

Agnes sa...

Det där lät riktigt nice:D kan du hålla det med rökningen bara?
Jag har själv börjat trappa ner ordentligt och det funkar faktiskt, tro det eller ej!
puss.

MycketElla sa...

vet inte men sa absolut försöka, är typ nere på 2-3 om dagen det här fixar vi ju ^^ puss