tisdag, januari 06, 2009

Long time, no writing

länge sen nu, men hej alla jag lever hehehehhe har bara vart borta ett tag och efter jag kom hem har jag faktiskt inte haft någon vidare lust att skriva. men men välkommen till år 2009 då, nu börjas det, ett nytt år, fullt av en ny födelsedag, nyårslöften som ändå inte kommer hålla, börja ny årskurs i skolan, fullt av jobbig skit jag inte pallar med haha, måste skaffa ett jobb med så jag kan göra allting jag vill göra i sommar med och, ja.. mitt år 2009 började med stress över alla sakerna jag måste göra och klara,! TOPPEN


eftersom jag inte skrivit på ett tag så kommer väll lite annan livsinformation här, jag och alexander är inte längre tillsammans, vi bestämde oss för att gå skillda vägar typ, ja vene 3-4 dagar innan nyår, känndes tufft och jobbigt såklart, men jag vet ignt att det är för det bästa, förlåt baby, kommer inte sluta älska dig det vet du! vi ska självklart alltid vara vänner, det var nog en dum idee att försöka något annat efter nästan 5 års vänskap, LYD MITT RÅD FÖR FAAAAN bli adrig ALDRIIIG aldrig tillsammans med din bästa vän om du inte VET att ni kommer funka perfect.


i princip hela julloet var jag i tranås, (förutom själva julafton) i tranås träffade jag alla min kära vänner och hade toppen roligt (har saknat er grabbar + lisa & emma) haha vi hade nyårs festen hemma hos mattson blev lite galet sådär, sen efterfesten blev hemma hos Chris, shollahopp på det, han typ inte träffa alla jag ville träffa tex farmor, ida och ebba (fast ida å ebba träffade jag nån halvtimme på efterfesten) men alla var typ för wasted för att minnas det hähä, kom hem i hmm.. lördags och har mest degat och tagit det lungt sen dess gått på bio och lite sånt, har vart helt okej, Idag har jag inte gjort så mycket, sjungit kareoke med Paola hela morgonen, eller inte sjungit, SKRIKIT för jag och min lillebrpor fick lips till xbox360 i julklapp hähähä HÄR SKA DET SJUNGAS!! se åkte jag och mamma iväg till Janina och tim, mamma fikade med Janina och jag och tim kollade tv och lekte med hans kattunge, JAG ÄLSKAR KATTUNGAR!!! :( men nu ska jag kolla på Zorro med min familj, (SOM ÄR DET BÄSTA SOM FINNS!!) hejåhej

och mitt lilla visord för dagen/veckan får väll bli:
Livet är ett spel och du måste spela med

Inga kommentarer: