tisdag, januari 13, 2009

im loosing the feeling of feeling unic

tycker nästan övertexten säger det mästa, jag börjar bli så jävla trött på allt,
jag skiter i att du kommer läsa det här för det här är MIN blogg och här skriver jag vad jag vill, att fråga om hela familjen ska åka till romme när du vet hur glad det gjorde anthon, och hur mkt jag ville hinna åka lite mer snowboard innan snön försvann var så jävla fuuult, när du sen 3 dagar efter ska berätta att du inte vill betala för mig, när du vet att mamma inte har några pengar, ja visst, du har sagt din regel å vad du tycker, men då hade du fan inte behövt säga något om romme från början du gjorde mig bara ledsen och besviken nu ju och det här är inte en så stor grej kanske, men efter allting du har gjort senaste tiden så var det här bara droppen!!!!!!! du gör allt för att jävlas med mig, och du är en vuxen människa, bete dig som det med, eftersom du slutat behandla mig som din dotter nu, så är det inte mer än rätt att du inte är min pappa för mig längre, ha en bra dag, och ta hand om anthon...

skolan är åt helvettes hål det med, fattar ingenting känner inte att jag hänger med alls längre, fattar inte varför vi gör så otroligt meningslösa saker där, jag valde sam BETEENDE!!! inte nått jävla skit ställer där det är som att gå nian all over again, då kunde jag lika gärna stannat på john bauer och tagit studenten nästa år istället.. så just nu är allt jävligt meningslöst, och det blir ju bara bättre av att ha ett ex som spökar i ens huve hela jävla tiden, mycket svordomar på lite text haha, nu ska jag lägga in filmer på mitt psp och lugna ner mig, puss hade bra,

Inga kommentarer: