måndag, januari 19, 2009

sug?

idag har vart en lite lökig dag asså, jag har sovit typ knappt en timme inatt, men var ändå så jävla elit och tog mig upp imorse för att ta bussen till skolan halv 9, kom dit vid kvart i vi börjar 10 i, så jag var ganska stolt över mig själv att jag var i tid och allt, men sen hittar jag inte min klass, så jag smsar kajsa, och då visar det sig att hela hor klassen har skickat sms till varandra om att lektionerna är inställda, men jag har inte fått det, så just nu kan min klass dra åt helvette. hur som helst så jag tänkte "ahopp.. vad gör man lixom" så jag tog mitt pick och pack och åkte hem ist haha, åt mat å nu sitter jag här, ska typ gå å lägga mig snart, så jäla skönt, men det hade vart skönare om jag vetat det från början och sluppit gå till skolan alls imorse -.-' over and out // ella

Inga kommentarer: