måndag, februari 02, 2009

Sovdags

Godkväll damer och herrar, hähä, Har just rest mig från soffan efter att ha legat där ett tag
och kollat på bla Csi NY med mamma, gött,
sen lyckades jag tjata till mig att mamma skulle göra mackor till mig
YES NICE ONE ELLA, det är inte ofta jag får mamma göra något sånt till mig
(endast för hon tycker jag är lat) haha men sen hade hon brett mackorna på fel sida
så då blev jag inte nöjd ändå -.-
Har även nyss kollat klart på RAW som är så jävla grymt,
det är typ bara 20-30 min långt men så jävla skojj,
skrattar fan ihjäl mig asså, ikv var den någon brud från Kanada
och sen Klassikern Magnus Betner som är så jävla go
Nu ska jag gå och borsta tänderna, tvätta bort sminket, krypa ner i sängen
sätta på scooby doo filmen (bästa filmen att sova till asså)
och sen bara total däcka, haha Imorn blir en lång dag


Bjuder på en jävlig clean bild på Jocke Mig och Trulls,
som ellen tog i söndags efter vi käkat pizza, haha, Puss på det fan,

Godernatter Katter // Ella

Inga kommentarer: