tisdag, februari 03, 2009

Tisdag

Just look over your shoulder
Ill be there, always

Finns inte så jätte mkt att säga om dagen, men lite kan jag nog klämma fram haha
Estetiska valet började på riktigt idag.. Har musik..
så jag Ellen, Jocke, och två snubbar fick bli ett "band" haha vi rockade galet,
körde ut hela stand by me så nästa lektion blir det ny låt, Ganska jävla cleana asså.
sen bjöd ju skolans matsal på pannkakor idag,
så vi satt och sjöng "pannkakor med sylt på" under lunchen,
ja.. vi är lite annorlunda.. Sen fortsatte dagen och vara helt jävla random
när jag kom hem somnade jag efter typ 20 min och vaknade nu vi åtta
vilket suger ganska hårt med tanke på att jag skulle pluggat SÖÖNDEER
inför Geografi provet jag har imorgon, DAMN IT MOHER FCKEEER
vet inte riktigt hur ja ska fixa detta nu, så får dra en all-nighter med plugg -.-'
Over and Out

xoxo // Ella

Inga kommentarer: