måndag, mars 23, 2009

Catch me while I'm sleeping

hej och goddag,
det har varit en rätt bra dag faktiskt
Började kl 8.50 med Samhäll på en timme,
sen hade jag matte en timme, sen var dagen slut,
man måste ju bara tycka att Mina måndagar är rätt värdelösa haha ^^

Efter skolan så åkte jag typ hem, åt lite och myste framför tv:n
Vid 2 typ så kom Sötis Gabbe till mig, vi kollade simpsons
sen låg vi i min säng och bara snackade och myste, kanoners!

sen vid halv 7 så var det dax att dra till Kusinen Sami som fyller 18 idag
grattis grattis! så då släppte vi av Sötis Gabbe på stationen så han fick åka hem till västerås :)
hemma hos Kusinerna så var hela släkten samlad för att fira,
jag var mest där för maten och kakorna (a) FETT GOTT!
tog en sväng i bilen med Jacob och kusinerna (fick en snö dusch av jacob, MORR -.-' )
sen åkte jag hem, nu sitter jag hemma och letar en låt till imorgon,

Vårat "band" ska ha en ny låt eftersom vi är klara med den gamla,
så vi bestämde att alla i gruppen ska ta med sig en var sin så bestämmer vi gemensamt sen vilken vi ska köra, jag funderar starkt på att mitt bidrag ska bli Pink -Heartbreaker
för den är ju bara så jävla grym, men lite tjejig dock haha, men får se :D

just det, har ju aldrig sagt vad det är för jävla band jag pysslar med, haha
det är på tisdagar i ca 1 och en halv timme som vi kör lite :)
det är:
Ellen på Keybord
Jocke på trummor
Johan på Gitarr
Jag som sjunger
och den andra Johan på Bas
så där har vi det haha

Men nu ska jag skumma vidare bland mina låtar här och bestämma mig
och sen ska jag väl hoppa in i duschen en snabbis för att sedan krypa ner i min säng :)
så jävla gött!



P.s Grattis till Ebba som oxå fyller 18 idag!
grattis grattis Grattiiiis saknar dig fialuttan! <3<3


1 kommentar:

Anonym sa...

tack baby, saknar dig med.. du får ta och komma ner snart. men vi kanske kan komma upp när du fyller? :) puss <3<3<3