söndag, mars 22, 2009

Du är som jag, fast utan allt det dåliga <3

har haft en jätte mysig helg med min trogne kompanjon Paola,
har mest tagit det lung faktiskt, vilket har vart riktigt skönt,
I fredags var Diana med oxå btw,
Och sen har några stunder av helgen även spenderats med Sergio och Alex
kanoners kanoners, Måste säga att Paola är det bästa jag har,
finns så mycket jag inte hade klarat om hon inte hade funnits,
hon ställer upp på allt, och stöttar mig till hundra% vad jag än gör,
(men ibland är du lite överbeskyddande) -.- haha
jag är snart 18 älskling, jag kan gå hem själv även fast det är mörkt ute haha <3>

Idag låg vi faktiskt bara i sängen och drack cola och kollade tv hela dagen,
sen tog vi en jävligt snabb tripp på typ 30 min till stan och mötte alex :)
Nu börjar klockan ändå bli mycket och jag borde vääärkligen gå och lägga mig!
Hör av mig imorgon, Puss Godnatt!


1 kommentar:

Anonym sa...

te amo älskling <3