söndag, mars 01, 2009

ingen ork, så det blev chill mys

Godmorgon världen, här är jag igen (sjunger lite)
igår kväll blev en OTROLIIGT seg kväll, Paola och jag hade inte sovit på ca 48 timar, (om man inte räknar när ja tog en smyg sovstund i två/3 timmar, men det räckte inte för att göra mig pigg
kvällen i västerås var galen, GALEN SÄGER JASG, hade skit roligt, så tack alla människor som gjorde den kvällen lyckad! och extra mycket puss på Paola, Diana, Chrille & Gabbe, så jävla galna bara. <3

efter jag kom hem igår så åkte jag och paola hem till mig,
vi skulle äta något och hittade pommesfrittes, men..
det slutade med att vi bara stog och stirrade tomt på förpackning tills vi gav upp och slänge oss i soffan,
Efter ett tag kom Ellen med, vi gjorde en kladdkaka, drack coola och popcorn,
samtidigt som vi kollade på någon taxi film, sen kollade vi på Leagally blonde (första filmen) så klart
sen gick paola hem för hon var helt hyper och störd, dågick jag och ellen och spenderade någon halv timme på att fatta hur man kopplar ihop datorn till tv:n,
kom inte på det... -.- så vi fick kolla på dator skärmen ist xD haha vi kollade på Ace Ventura,
en gick vi och la oss, snackade skit och girl talk till kl 4-5 sen kolllade vi scooby doo och somnade,
det tycker jag var en riktigt lyckad kväll haha ^^

Inga kommentarer: