söndag, mars 01, 2009

Titel

Även fast jag har jätte mycket att tänka på, och allting är jätte förvirrat, och det är FÖR mycket saker som snurrar i mitt huvud just nu, så känns ändå allt rätt så okej faktiskt..
måste bara försöka komma ihåg att allting löser sg tillslut..!



Idag kommer Min vän Jacob hem, han har vart och åkte snowboard och skit ^^
så han kommer nog förbi och säger hej senare idag, det är ju rätt kul,
förutom det så tror jag faktiskt inte att det händer något idag,
är fortf jätte trött och seg, så ska nog sova lite mer snart,
imrgon börjar skolan igen, känns som att lovet gått galet jävla fort, men men
det har vart ett bra lov faktiskt, en skön vecka, desvärra så känns det jobbigt att veta
att när vi kmr tillbaka så har vi bla 2 samhälls prov ett engelska prov och lite annat som bara ligger och väntar på oss, usch fy och BLÄ men nu ska jag dra igång en film och halv sova,
hörs kanske senare annars så lär det ju skrivas i veckan :) Sköt om er ala nu!
xoxo // Ella

Inga kommentarer: