söndag, april 05, 2009

Går dagen

Går dagen blev ju helt jävla toppen asså, Åkte till Kista sen med Ellen, och även jocke följde med
Ellen köpte sina shorts, DOM SISTA i hela butiken, lucky you babe, sen hjälpte vi även jocke att välja ett par Chinos, det blev ett par från Brothers för 599, dom var hel snygga faktiskt :)

efter vi var klara i Kista så åkte jag och Ellen hem till henne och jocke hem till sig
Jag och Ellen slappade och låg i hennes säng och snackade skit typ,

sen fixade vi till oss lite och prommenerade över till Angelica där vi rökte vatten pipa och chill krökade lite, Super mysigt, det var riktigt varmt och skönt hela kvällen, fram tills typ halv 12 typ, då var det faktiskt rätt kallt ute haha, Mina älsklings pojkar var även där, (Felix, Kim, Andre, Max, Greven, Elomaa, Trulls & Jocke, ) så det blev faktiskt en super kväll,

Senare mot natten så åkte jag hem med grabbarna, och pussade min Snygg Apa ellen hejdå,
Väl hemma så var jag skit trött, men var ändå tvungen att städa rummet lite för jag fick någon slags panik över att jag bara var tvungen att göra det haha, SÅN ÄR JAG städar rummet mitt i natten ^^


Tack ELLEN för en super dag igår!! Och tack Ellen och alla dom andra för kvällen igår :)




Inga kommentarer: