lördag, april 04, 2009

Ut i fina vädret

okej, nu har jag segat mig hela dagen, Det är ju så här att igår var jag med Olivia och Daniel, vi kollade film och åt kebab typ, blev att jag stannade över natt eftersom det är onödigt jobbigt att ta sig från hässelby till kallhäll på natt tid, men eftersom det var tvätt stuga kl 10 idag så¨fick jag snällt gå upp kl 9 och börja åka hemmåt, sen dess har jag typ ätit frukost och degat, men nu har njag lyckats duscha och greja, (medans ellen har vart färdig duschad i typ en timme) hehe ops (A) Jag och Ellen ska nämligen in till kista en stund för hon har kärat ner sig i ett par jeans shorts från Gina tricot haha :) och som en god vän följer jag med, även fast jag är jätte snuvig, hostar och har ont i halsen, buhu stackars mig :(

dagens outfit fick bli följande
Upp rullade ljusa Jeans från Gina
Vitt linne med färglada brudar även de från Gina
Brun axelväska från någonstans xD
Samt håret lite fult och oborstat i en slarvig fläta,
Underbart

2 kommentarer:

ebba sa...

hallåååå när kommer du fan??? :D


<3

MycketElla sa...

Fredag fan :D