torsdag, maj 28, 2009

goodbye my friend

Some say that time changes,
best friends can become strangers,
but i never wanted that, no not for you,
If you just whould have listened,
we could have made it trough

Jag kommer sakna dig, det tvivlar jag inte på,
vi har ändå haft våra stunder tjejen..
En gång såg jag dig som min tvilling, men våra vägar skilldes åt,
och jag kunde inte längre vara tyst om hur jag kände,
jag är ledsen, jag borde kanske ha skött det snyggare,
men gjort är gjort och jag önskar dig den bästa framtiden,
jag ville inte sklijas åt såhär, så du ska veta att du kan ringa mig
när du vill ha en hel förklaring, så vi kanske kan lägga allt dåligt bakom oss,
och skiljas utan bråk..

2 kommentarer:

Agnes sa...

Fan va snygg du har blivit i håret gumman !

MycketElla sa...

nemen åh tack :D <3