torsdag, maj 28, 2009

Fönstertittare och sömnlösa nätter

Nu ska jag berätta om något hemsk som hände mig inatt, jag ligger i min säng som jag alltid gör på kvällarna, och så tycker jag jag ser något vid gardinerna, (utanför fönstret då)
jag ligger och försöker titta noga utan att lixom sätta mg upp och glo, när det här "något" rör på sig så blir jag piss skrajj och sätter mig upp, varpå det här "något/NÅGON" springer iväg, jag blev så skrajj att jag typ pissa ner mig och springer upp till mamma å pappas rum och tvingar pappa gå ut och kolla utanför om det är någon där, men självklart hade den här personen då försvunnit... jävla fönstertittare, jag vågade ju fan inte somna sen ju, så forkan fick hålla mig sällskap tills jag somnade, haha fyfan, Mamma försöker lugna mig genom att säga att den här personen kanske bara tittade in genom fönstet för att kolla på min lampa eller min blomma jag har i fönstret.. YEAH RIGHT kl halv 12 på kvällen, INTE troligt mamma...

Så inatt ska Forkan sova hos mig
för jag är rädd och jag vill att han ska skydda mig haha

Inga kommentarer: