söndag, maj 24, 2009

det är dax för förändring, wish me luck

saker är typ jätte konstigt, men ska börja ta tag i mitt liv nu, börja göra saker som är bra för mig
ska försöka börja komma igång och träna mer igen, börja äta bättre, mer och på bättre tider,
och göra mig av med dåliga vanor, och även människor som får mig att må dåligt,
(jag är ledsen, men ni är inget jag kommer sakna) Jag behöver se framåt, och vissa människor i min närhet
gör inget annat än att hålla mig tillbaka, jag ska bli framgångsrik, jag ska ta hand om mig
bli något, göra något med mitt liv, och jag ska uppnå dom här drömmarna med hjälp av min riktiga vänner,
Ni vet vilka ni är, och jag älskar er mer än jag någonsin kmr kunna beskriva


Extra mkt kärlek till Felix Molin
jag dör utan dig bästis!
du kommer alltid vara vid min sida,
min smärtdödare, min skyddsängel
mitt allt!

Inga kommentarer: