lördag, maj 23, 2009

dagens äventyr antar jag

det är lördag, och fortf har det inte blivit något partande den här långhelgen,
och skulle inte blivit det idag häller ignt, för jag orkar inte göra någonting
och allting känns skit, (jävla emo jag) jag orkar inget, men orkar inte dra upp det på bloggen.
men det blir det iaf idag ska till kim lite senare med alla grabbarna, och några,
Men forst ska jag möta Ellen och äta, super mysigt
har inte träffat henne på ett tag så det är välbehövligt! saknar dig!
skulle ätit lite hos en kompis idag, men det blir inte så, det är lite saker som har hänt
och det ligger mkt i luften just nu, så jag kände inte att jag ville faktiskt,
nu ska jag rusa, puss

kvällens klädsel blev lite uppsnyggad för en gång skull haha
Klänning: Forever 21 ÄLSKAR DEN
Skor - din sko
väska - Åhlens från början (men har köpt den av Lisa)

Inga kommentarer: