onsdag, juni 03, 2009

Random

en totallt ur-töntig idiot skrev till mig idag,
och jag fattar inte vad du vill för allt du vill är att bråka med mig när jag redan har förklarat
att det inte kommer hända, jag tänker inte bete mig som ett fucking barn,
snälla gör alla en tjänst och bete dig din ålder, jag vill inte bråka med dig,
jag vill bara inte prata med dig mer...
senaste tiden har jag mått bra av att bara vara omgiven av vänner som respekterar mig
behandlar mig bra och jag trivs med skaer som det är nu,
Jag tycker inte illa om dig, men som du beter dig så kommer det ändras,
jag vill inte det, lägg bara ner, och sköt det snyggt

över till något roligare, Idag har jag inte gjort så mkt, sov hos F inatt,
så fick stressa som fan imorse för han hade försovit sig hehe
senare gick jag i centrum en stund med Charlie och hon köpte en jätte fin klänning,
Nu är jag typ hemma och gör inte ett piss, ska typ mysa i soffan en stund och halv sova för jag är så vidrigt trött haha, hörs säkert senare, Puss!

Inga kommentarer: