tisdag, juni 02, 2009

Helgen lite snabbt

Jag har vart värdelös på att uppdatera enaste dagarna, men helgen har ju vart helt underbar,
I Lördags var jag fanny & Charlie ute på rulls båt och solade hela dagen det var helt underbart najs, (what happens in vegas stay's in vegas) haha ni förstår ;)

Sen söndag så stekte jag Fanny och charlie i Charlies pool hela dagen,
sen åkte vi till Kista senare på dagen sen åkte jag hem och F sov hos mig,

På måndagen, hade jag inställd lektion (helt onödigt) så även denna dag solade vi å badade i Charlies pool,
men då kan även Charlies mr X dit, godkänd helt klart, haha, (som om du skulle byr dig)
Senare mot kvällen så åkte vi hem till fanny och bakade paj, och Charlie hade något slags
ryck i en vilstol, spelade även in en grymt kattig video med en finger sk8 board haha,
Tack för en super grym helg tjejer, ni rockar,

P.s RANDOOOOOM


4 kommentarer:

Charlie sa...

Haha klart jag bryr mig :D frågan är om ni inte skrämde iväg honom..knäppisaar!
Underbar helg, thx bitchs ses på fredag!!!

fanny sa...

bästa helgen på länge! repris snart babes!

MycketElla sa...

Charlie - vi skrämmer inte iväg honom, han rå diggar oss ^^ haha puss hoe <3

MycketElla sa...

Fanny - LÄTT! <3