onsdag, september 09, 2009

Allergiska reaktioner mot saker som är tråkigt

Plugg plugg plugg, pluggar som ett jävla djur,
sitter hemma hos fredrik och har krigat med den här samhälls uppgiften
hans mamma och pappa fick hjälpa mig lite oxå haha,
men nu tar jag en paus, gör klart resten imorn jag blir av någon konstig anledning
alltid så arg när jag gör skolarbeten hemma :S haha, lite underligt..
pricis som jag alltid får huvudvärk när jag ska städa... allergiska reaktioner tror jag

Nu ska jag iaf ta gitarren från min älskling, (för han är super irriterande med den där saken ibland)
och sätta på någon film eller liknande, lite läsk och chips blir perfekt till med :)
höres! pussis
seriös tjej som pluggar intensivt!


2 kommentarer:

ellen sa...

vad duktig du är babe <3

MycketElla sa...

försökte iaf! haha <3